روزهای تکراری و خسته کنندهای رو دارم میگذرونم.

تعطیلات نزدیکه و من اصلا خوشحال نیستم.

خوب که چی بشه ؟که چیکار کنیم؟

دلم میخواد برم یکجای دور دور .نمیدونم کجا؟فقط برم.

ناشکری نمیکنم .خدارو شکر ،چشم بد دور باشه زندگیه خوبی دارم.

از دیگران  هم گله و شکایتی ندارم اصلا.

از خودم ناراحتم که باعث این یکنواختی و رخوتم.بی تفاوت نسبت به همه چیز.

باید یک کاری بکنم.باید از این وضعیت در بیام.

باید یک کاری بکنم که از زندگیم نهایت لذت رو ببرم.

چه جوری نمیدونم ولی باید همت کنم.

امیدوارم بتونم .شما ها هم برام دعا کنید که بتونم نهایت استفاده رو از وقت و انرژیم بکنم و بی خودی هدرشون ندم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ب.ظ

همه چیز دست خود ادم هستش.شما اگر بخواین میشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد