برای خودم بخاطر تو

وقت با ارزشم رو بجای اینکه صرف تو کنم

صرف خودم می کنم تا بهترین موجود دنیا را که میتونم، از خودم بسازم

و اون موقع خودم رو بهت تقدیم میکنم

اگه لیاقتش رو داشته باشی بدستم میاری

و اگر نه... 

دوست دارم بغلت کنم و خوب به خاطر بسپارم چه کسی رو از دست دادم...

و چه کسی من رو از دست داده.

 

                                                                        من از تو شادترم(مهدی طبا طبایی)

نظرات 3 + ارسال نظر
ایدا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام ازگیل جونم.
وای چقده آپ کردی . من هی دیر به دیر میام کم ازت خبر دارم . مرسی که اومدی پیشم .همیشه وقتی میبینم انقدر به یادمی خیلی خوشحال میشم .
دوست دارم بوس بوس .

مانا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.manar.blogfa.com

کتاب من از تو بهترم را هم بخون از همین نویسنده.خیلی قشنگه...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://rue.blogsky.com

هر وقت دل کسی رو شکستی یه میخ بکوب به دیوار.
هر وقت دلش رو به دست آوردی میخ و از دیوار در بیار.
اما یادت باشه جای میخ همیشه رو دیوار هست.
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد