اخرین تلاش

دلم برای عشق و احساسی که بینمون بود میسوخت.

دلم برای خودم و خودت میسوخت.

اخرین تلاش رو هم کردم.

اخرین در خواست

اخرین ایمیل

اخرین تلفن

اخرین  اس ام اس

و اخرین دیدار...

ازت خواستم برگردی

گفتم بزار یکبار دیگه به خودمون فرصت بدیم

هردومون عوض شدیم

هردومون قدر لحظه های با هم بودن رو دونستیم

هردومون متوجه اشتباهاتمون شدیم

گفتم نزار این عشق و دوست داشتن زیر سوال بره

فایده ای نداشت

اصرار به جدایی داشتی

نخواستی

حالا دیگه دلم نمیسوزه.

من همه تلاش و اخرین تلاشم رو برای ما بودن کردم.

 تو نخواستی...

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه نصفه چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://morningmoon.blogsky.com

ببخشید میشه یکی به من بگه
این عشق که میگن دقیقا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد