امشب

همیشه عدد۳رو دوست داشتم.و احساسم بهش این بود که که عدد شانسمه. ولی امشب در

سه سال و سومین ماه اشناییمون از عدد ۳ بیزار شدم.امشب تمام امیدام ازم گرفته

شد.حتی امشب از به  صدا در اومدن زنگ موبایل هم بیزار شدم.من امشب حتی از خودم و

رفتارهام و دوست داشتنم هم بیزار شدم.دوست داشتنی که   ازار میداده و میده .هیچ

وقت به اندازه امشب احساس خقگی نکردم.من از امشب متنفرم...

خدا جونم امشب ته مونده  امیدم ، نا امیدشد.دیگه ازت فقط صبر میخوام...

نظرات 3 + ارسال نظر
لالی جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

امشب هم میگذره خوشگل من. به فکر فردا و فرداهایی باش که در راه هستن.

عطر نعنا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://golpone.blogsky.com

ازگیل مهربون... خدا با توٍ
نا امید نشو
همیشه به معشوق رسیدن معنی خوشبختی نیست.

آیدا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

خدا بهت صبر که میده هیچ امیدم میده !!‌شاید نه خیلی واسه اون کار یا اون کسی که میخوای اما به خودت و دلت امید میده !!
راستی ببینت تو رو تو و یاسمین خیلی زود پاییزو شروع کردینا ! بابا جان تازه من کنکورم تموم شده میخوام تعطیلات تابتستونیمو داشته باشم !!! تو رو خداااا خواهش میکنم ... پاییزو خبر نکنین جلو جلو (چششمک) بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد